FAQ - časté otázky

1. Jaká je cena poštovného a balného? Ceny za dopravu najdete zde, balné neúčtujeme.

2. Jaká je vaše dodací lhůta? Pokud je zboží skladem, odesíláme jej následující pracovní den po obdržení objednávky. Skladem máme většinou desítky kusů každého produktu, u obálek apod. jsou to tisíce kusů. U méně prodávaného zboží můžeme mít skladem třeba jen 2 kusy; tehdy se může stát, že chcete-li koupit např. 20 kusů, počítejte s několikadenním zpožděním, než doplníme zásoby a to přesto, že se u dotyčného produktu zobrazovalo, že jej máme skladem. Pokud na zboží spěcháte, vždy je lepší ověřit si dostupnost konkrétního zboží telefonicky (602 13 88 55) nebo mailem.

3. Kdy připravujete zboží? Pracujete i přes noc? V noci většinou spíme ;-) Objednávky vyřizujeme každý všední den od 8,00 do 18,00. V této době nám také můžete zavolat.

4. Jakou máte otevírací dobu? Na všech prodejnách RAFO je otevřeno každý všední den od 8,00 do 18,00 hodin.

5. Jak si mám vybrat barvu u produktu s více barevnými variantami? Požadovanou barvu vyberte v detailu produktu. Pokud tam na to speciální tlačítko není, napište požadovanou variantu (barvu) do okénka Poznámky k objednávce, které je v Košíku.

6. Jaké soubory můžu přiložit při objednávání razítka? Objednáváte-li razítka či vizitky, můžete připojit soubory typu PDF, JPG nebo PNG. Pro razítka je potřeba černobílá varianta!

7. Proč mi nepřišla zálohová faktura po odeslání mé objednávky? Zálohovou fakturu posíláme až když je zboží fyzicky připraveno (1–2 dny). Pokud nějaké zboží není skladem, budeme Vás kontaktovat, abychom se domluvili na řešení.

8. Proč mi nepřišlo zboží, když jsem zálohovou fakturu už dávno zaplatil? Po obdržení platby (zpravidla 2 dny po zaslání peněz) Vám ihned posíláme informační mail, že je zboží připraveno k odběru. Může se však stát, že jste mail neobdrželi. V takovém případě nás volejte: 222 561 136 nebo 602 13 88 55.

9. Kdy a kde se mám zastavit pro zboží, když jsem zvolil osobní odběr? Výdej zboží je na adrese, kterou jste si vybral v Košíku. Počkejte však na výzvu k vyzvednutí zboží, kterou obdržíte buď telefonicky, SMSkou anebo mailem. Upozorňujeme, že lhůta pro vyzvednutí zboží je 5 pracovních dní od odeslání výzvy. Poté objednávku stornujeme a zboží uvolňujeme pro běžný prodej.

10. Můžu u vašeho obchodu zastavit autem? Jak kde - u prodejny Jaromírova v Nuslích je oranžová zóna, tedy placení v automatu (10,– / 0,5 hodiny), u ostatních prodejen jsou modré zóny, tak jak je nám jednotlivé radnice namalovali...

11. Poslal jsem objednávku a nic mi od Vás nepřišlo… Než k nám budete volat s dotazem ohledně stavu Vaší objednávky, připravte si prosím číslo objednávky. To najdete v potvrzovacím e-mailu, který jste dostali ihned po odeslání Vaší objednávky. Velmi tím urychlíte hledání Vaší objednávky. Pokud jste  od nás nedostali potvrzovací e-mail, je nám líto, ale objednávka k nám nedorazila a nezbývá, než ji vytvořit znovu.

12. Můžete mi přivézt můj nákup v určitou hodinu? I když se  vždy snažíme zákazníkovi maximálně vyhovět, přesnou hodinu závozu Vám slíbit nemůžeme. Musíme vzít v úvahu všechny adresy, na které se musí náš řidič dostavit. Takže pokud má být např. ve 12,00 hod. na Černém mostě, nemůže být ve 12,30 v Radotíně. Pokud Vám slíbíme konkrétní hodinu dodání a řidič během cesty zjistí, že jede dřív (nebo později), bude Vás kontaktovat. Z toho důvodu vždy v objednávce uvádějte svůj mobilní telefon.

13. Můžu sledovat stav mojí objednávky? Samozřejmě, stačí se jen zaregistrovat.

Nevíte si s něčím rady?

Zavolejte nám na tel.: 602 652 695 nebo 222 56 11 36.

8 054 produktů aktuálně skladem
  • 222 561 136
  • 602 652 695