Reklamace poškozeného zboží při dopravě:
Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči a sepište s dopravcem zápis o škodě.
Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte nás, jako odesílatele. REKLAMACI VYŘÍDÍME ZA VÁS. Uveďte číslo objednávky a nejlépe číslo balíku, které najdete v info mailu od PPL / ČP nebo přímo na štítku přepravce na krabici. Dále uveďte seznam poškozených věcí. Velice důležité je pro nás zásilku správně nafotit. Vyfoťte:
- obsah z blízka - produkty
- obsah jako celek
- krabici, ve které zásilka dorazila, včetně štítku od přepravce
- výplně a obalový materiál
Prosím neotálejte s reklamací, pokud to bude možné rádi Vám vyhovíme, vrátíme částku nebo zašleme nové zboží a následně zahájíme reklamační řízení s PPL nebo ČP. Po nahlášení reklamace nevyhazujte zásilku a počkejte na její převzetí PPL nebo ČP, která nám ji doručí zpět nebo zlikviduje.
Důležité: reklamaci je potřeba podat ihned po převzetí zásilky. My následně podáváme reklamaci přepravci, který vyžaduje její přijetí do dvou dnů od převzetí. V případě, že reklamaci oznámíte třetí den od převzetí, nebude taková reklamace bohužel uznána.
Zaslání reklamace přes službu Zásilkovna
Reklamaci můžete zaslat bezplatně přes jakoukoliv výdejnu Zásilkovny přes náš kód 99788235