Reklamace

Reklamaci nám prosím sdělte neprodleně, napište nám, v čem reklamace spočívá. U tonerů a cartridgí, které špatně tisknou, potřebujeme vzorek tohoto tisku. Při reklamaci poškozeného zboží dopravou prosím postupujte dle pokynů níže.

Zákazník

Reklamace zboží

Reklamace poškozeného zboží při dopravě:

Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči a sepište s dopravcem zápis o škodě. 

Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte nás, jako odesílatele. REKLAMACI VYŘÍDÍME ZA VÁS. Uveďte číslo objednávky a nejlépe číslo balíku, které najdete v info mailu od PPL / ČP nebo přímo na štítku přepravce na krabici. Dále uveďte seznam poškozených věcí. Velice důležité je pro nás zásilku správně nafotit. Vyfoťte:

  • obsah z blízka - produkty
  • obsah jako celek
  • krabici, ve které zásilka dorazila, včetně štítku od přepravce
  • výplně a obalový materiál

Prosím neotálejte s reklamací, pokud to bude možné rádi Vám vyhovíme, vrátíme částku nebo zašleme nové zboží a následně zahájíme reklamační řízení s PPL nebo ČP. Po nahlášení reklamace nevyhazujte zásilku a počkejte na její převzetí PPL nebo ČP, která nám ji doručí zpět nebo zlikviduje.

Důležité: reklamaci je potřeba podat ihned po převzetí zásilky. My následně podáváme reklamaci přepravci, který vyžaduje její přijetí do dvou dnů od převzetí. V případě, že reklamaci oznámíte třetí den od převzetí, nebude taková reklamace bohužel uznána.

7 669 produktů aktuálně skladem
  • 222 561 136
  • 602 652 695